Skip to content

 

Regulamin wynajmu

 

Użytkowanie sprzętu:

1. Make a Party przekazuje sprzęt klientowi po wpłaceniu przez niego kaucji w wysokości ustalonej indywidualnej do wartości zamówienia. Kaucja jest forma zabezpieczenia przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą itp. Kaucja podlega zwrotowi po całkowitym rozliczeniu protokołu zdawczo – odbiorczego. 

2. Klient odpowiada za wszelkie uszkodzenia wynajmowanego sprzętu, które powstaną w okresie wynajmu. 

3. Klient zwraca wynajmowany sprzęt w niepogorszonym stanie. Sprzęt i produkty muszą być uporządkowane, czyste, suche i odpowiednio zabezpieczone do transportu. W przypadku zwrotu sprzętu zabrudzonego, klient jest zobowiązany do zapłaty kwoty, która jest uwzględniona w cenniku wynajmu sprzętu. 

4. Zabrania się naklejanie naklejek, taśm i innych materiałów, które mogą pozostawić ślady. 

5. Zabrania się umieszczania na namiocie wszelkiego rodzaju gadżetów i sprzętu, które mogą obciążyć konstrukcje namiotu. 

6. Zabronione jest używanie namiotu jako zadaszenie grilla, ogniska. Make a Party ma prawo rozwiązać umowę jeżeli stwierdzi zamiar użytkowania wynajmowanego sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem. 

7. Zabrania się klientowi wykonywanie jakichkolwiek napraw sprzętu bez poinformowania o tym Make a Party 

8. Zabrania się użytkowania świeczek na obrusach. Plamy z wosku traktowane są jako uszkodzenia trwale. 

9. Klient zobowiązany jest do zwrócenia wynajmowanego sprzętu w ustalonym terminie. Za niezwrócenie wynajmowanego sprzętu w ustalonym terminie naliczona zostanie kara w wysokości ceny wynajmowanego produktu razy dwa za każdy dzień opóźnienia. 

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zaginięcie sprzętu, produktu. W przypadku kradzieży sprzętu, produktu, klient zostanie obciążony całkowitym kosztem zakupu – cennik w regulaminie. 

11. Wszelkie uwagi dotyczące stanu wynajmowanego sprzętu niezgodne z opisem, posiadające wady należy niezwłocznie poinformować Make a Party. 

Klient podpisując dokument zdawczo – odbiorczy potwierdza, że otrzymał sprzęt w dobrym stanie technicznym i zgodny z opisem.

12. Uszkodzenie trwałe 1 sztuki szklanki, kieliszka, talerza (szkło gastronomiczne i zastawy obiadowe i kawowe) – koszty 10 zloty/sztukę. Klient zostanie obciążony tą kwotą

13. Wynajmujący ma prawo do potracenia kwot należnych mu od klienta z kwoty kaucji. 

Dostawa i zwrot wynajmowanego sprzętu:

1. Dostawa wynajmowanego sprzętu do 30 kilometrów od Wolsztyna jest gratis. 

2. Dostawa powyżej 30 kilometrów od Wolsztyna jest ustalana indywidualnie. Koszt liczony jest za każdy przejechany kilometr. Odległości razy 4 przejazdy. 

3. Dostawa odbywa się do miejsca wskazanego przez klienta. Nie dalej niż 30 metrów od dojazdu samochodem. 

4. Klient jest zobowiązany do udostępnienia budynków, pomieszczeń gdzie ma być dostarczony sprzęt. Droga dojazdowa musi być przejezdna. 

5. Postoje ekipy montażowej powstałe z winy wynajmującego stanowią dodatkowy koszt w wysokości 200 złotych za godzinę. 

6. Tylko rozłożenie namiotu jest w cenie. Zawieszenie girlandy, rozłożenie krzeseł, stołów oraz wszelkiego innego sprzętu które wymaga rozłożenia  nie jest w cenie. Cena za dodatkowe rozkładanie sprzętu ustalana jest przy składaniu zamówienia. 

7. Przy dostawie i zwrocie sprzętu niezbędny jest klient lub osoba wyznaczona przez klienta i upoważnioną do podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. 

Zamówienia i płatności:

1. Potwierdzenie dokonania zamówienia jest faktura, która jest wysyłana na maila. 

2. Po sprawdzeniu faktury przez klienta, gdzie określa się dokładnie usługi klienta, należy wpłacić 50% wartości faktury w ustalonym terminie.
Druga część faktury 50% należy zapłacić nie później niż jeden dzień roboczy przed planowana dostawa wynajmowanego sprzętu. 

3. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z anulowaniem zamówienia. 

4. Klient może zwiększyć zamówienie w terminie nie później niż jeden tydzień przed planowana dostawa wynajmowanego sprzętu. 

5. Potwierdzone zamówienia przez klienta nie może zostać w późniejszym terminie zmniejszone. Prosimy o rozważne potwierdzenia zamówienia. 

6. Podane ceny wynajmu sprzętu są cenami netto. 

7. W przypadku rezygnacji przez klienta z zamówionego sprzętu w terminie 30 dni przed ustalonym terminem dostawy kwota w wysokości 50% wartości faktury nie jest zwracana. 

8. Sprzęt wypożyczany jest na czas określony pomiędzy klientem a Make a Party. Możliwe jest wydłużenie czasu wynajmowanego sprzętu w formie pisemnej i akceptowalnej przez Make a Party. Za wydłużenie czasu wynajmowanego sprzętu bez zgody Make a Party zostanie naliczona dodatkowa opłata. Cena wynajmowanego sprzętu razy dwa. 

9. Czas na potwierdzenie zamówienia wynosi 5 dni od otrzymania na maila faktury oraz zapłacenie 50% wartości faktury. 

Ogólne informacje 

1. Klient ponosi pełna odpowiedzialność za wynajmujący sprzęt od momentu przekazania go przez Make a Party do oddania go z powrotem w terminie.

2. Ubezpieczenie wynajmowanego sprzętu nie jest wliczone w cenę. 

3. Make a Party nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas montażu lub demontażu oraz podczas użytkowania sprzętu przez klienta. Na przykład uszkodzenie parkietu przez stoły, krzesła, nawadniania trawnika, przerwanie kabla (klient ma obowiązek poinformować ekipa montażowa Make a Party o niedogodnościach przy rozstawianiu namiotu lub innego sprzętu). 

4. Klient jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP i PPOZ w obrębie wynajętego sprzętu od Make a Party. 

5. Make a Party ma prawo wstrzymać zamówienie jeżeli w dniach wynajmować przez klienta będą występować niekorzystne warunki atmosferyczne, takie jak silny wiatr o sile większej niż 30 km/h lub/i silnych opadów atmosferycznych. 

6. Zaakceptowanie regulaminu i wyrażenie zgody na udostępnienie danych osobowych następuje poprzez podpisanie protokołu zdawczo – odbiorczego.